کد خبر 35766
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۴

سامانه 124 به صورت شبانه‎روزي آماده پاسخگويي به گزارش‎ها و شکايت‎هاي مردمي است.

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزي خبر ، رئيس سازمان بازرگاني استان تهران افزود: مردم در ايام تعطيلات عيد نوروز نيز مي‎توانند ضمن تماس با اين سامانه ، گزارش‎هاي خود از تخلفات احتمالي را ارئه دهند تا در اسرع وقت به آن رسيدگي شود.

عباس قبادي با اشاره به توزيع گسترده ميوه شب عيد در ميادين ميوه و تره‎بار گفت: 8 هزار تن پرتقال و 4 هزار و 500 تن سيب براي تامين ميوه شب عيد استان تهران ذخيره‌سازي شده است.

رييس سازمان بازرگاني استان تهران افزود: کيفيت ميوه‌هاي توزيع شده در حد بسيار مطلوب است و علاوه بر شهرداري، شرکت کنترل و بازرسي کالاي وزارت بازرگاني و بازرسان سازمان بازرگاني استان تهران، بر کيفيت اين ميوه ها نظارت خواهند داشت.

وي ادامه داد: ميوه براي ايام پاياني سال به اندازه کافي ذخيره شده و هيچگونه کمبودي وجود ندارد.

قبادي از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه افزايش قيمت و يا تخلف، با سامانه 124 تماس گرفته و بازرسان را در جريان قرار دهند تا در اسرع وقت، مورد رسيدگي قرار گيرد.

 

 


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس